Geplaatst op: 15 september 2022, 16:11

Doetinchem- In een de keuken van een woning in een appartementengebouw aan de Raadhuisstraat in Doetinchem is woensdagmiddag brand ontstaan.
 
Door een pan die op het vuur was blijven staan, is er brand ontstaan. De brandweer rukte snel na de brandmelding uit en kon het vuur blussen. Hoe groot de schade is, is nog niet duidelijk. Ook is nog niet bekend of iemand gewond is geraakt.
 
De inzet van de hulpdiensten trok veel bekijks. Het is niet bekend of de andere appartementen ontruimd zijn tijdens de brand.

Share