Geplaatst op: 8 maart 2020, 13:27

Silvolde -Een woning in Sivolde is onbewoonbaar geworden door een brand zaterdagavond. De brand brak uit in de slaapkamer, een elektrische deken was de boosdoener.
 
Op het moment van de brand was er niemand thuis. De eigenaar was naar een feestje en werd onderweg gebeld door de politie. Hij kon melden dat er wel een hond in de woning was. De brandweer heeft daarop de deur geforceerd om het dier te redden.
 
Bij aankomst heeft de eigenaar zich ontfermd over zijn hond en is er voor controle mee naar de dierenarts gegaan. Bij de brand raakte niemand gewond, de schade wordt door Salvage afgehandeld.

Share