Geplaatst op: 9 oktober 2019, 11:32

Silvolde -In een woning in Silvolde heeft dinsdagnacht een slaapkamerbrand gewoed. De brand ontstond doordat een kussen in de kamer vlam had gevat.
 
De brand ontstond rond 04.30 uur aan de Berkenlaan. De politie was als eerste aanwezig en gooide het kussen dat in vlammen stond uit het slaapkamerraam op het gazon. Toen brandweerlieden ter plaatse kwamen, gooiden ze een tweede kussen dat vlam had gevat naar buiten en blusten het vervolgens af. Het eerste kussen vloog mogelijk in brand, doordat er iets warms tegen aan lag.
 
De woning stond behoorlijk vol rook en is geventileerd door de brandweer. Er is niemand gewond geraakt.

Share