Geplaatst op: 15 april 2019, 14:03

Winterswijk -De brandweer heeft maandagmiddag een brand geblust in Restaurant De Nachtwacht in Winterswijk. Een schakelkast zou de oorzaak van de vlammen zijn.
 
De brand ontstond omstreeks 12.00 uur bij het restaurant aan de Satinksplas. De brandweer kwam ter plaatse en kwam er achter dat de brand ontstond in de schakelkast. Het restaurant was ten tijde van de brand nog dicht en er waren geen mensen aanwezig in het pand. De brandweer had het vuur snel onder controle.
 
De vlammen zorgden voor veel rook, wat ook overlast opleverde voor bovengelegen woningen. Een van de bewoners moest zijn woning tijdelijk verlaten, maar er is niemand gewond geraakt.
 

Share