Geplaatst op: 18 februari 2019, 10:48

Varsseveld -De brandweer heeft zondagnacht een kleine binnenbrand in Varsseveld verholpen. Bij het bedrijf Queens ontstond er brand in het plafond van het pand.
 
De melding van de brand aan de Aaltenseweg kwam omstreeks 03.30 uur binnen. Het vuur ontstond in het plafon van het bedrijf. De veroorzaker bleek een transformator. Een medewerker die aan het werk was ontdekte het vuur en schakelde zo snel mogelijk de hulpdiensten in. De brandweer kwam ter plaatse, verwijderde de vuurhaard, bracht deze naar buiten en bluste het af.
 
Door het snel handelen van de medewerker en de brandweer is erger voorkomen. Er zijn geen gewonden gevallen bij de brand. Het pand is geventileerd en de brandweer vertrok weer. De werkzaamheden in het bedrijf konden worden hervat.
 

Share