Brand in wasdroger

Geplaatst op: 4 maart 2008, 13:00

Gaanderen - In een woning aan de Hoofdstraat in Gaanderen is dinsdagmiddag brand ontstaan. De brandweer van Doetinchem heeft de brand geblust.

De bewoners, van de woning aan de Hoofdstraat, ontdekte rond 16:05 uur dat de wasdroger in brand was gevlogen en belde met 112. De brandweer van Doetinchem  was snel ter plaatse en had de brand snel geblust.

De wasdroger ging geheel in vlammen op, ook de spullen die ernaast  lagen raakte beschadigd. De woning is door de brand geventileerd.

Share